Oι εκδόσεις με περιορισμένο ύψος παραγωγής δεν είναι το βούτυρο αλλά το χαβιάρι στο ψωμί της Ferrari, μιας και οι πιο εκλεκτοί από τους πελάτες της που τις αποκτούν δεν προβληματίζονται καθόλου από τα επιπλέον χρήματα που απαιτούνται για να τις αποκτήσουν.
Η 812 Competizione είναι το τελευταίο παράδειγμα αυτής της επιτυχημένης πρακτικής και μάλιστα θα είναι διαθέσιμη τόσο ως κουπέ με ένα πολύ χαρακτηριστικό κάλυμμα του πίσω παρμπρίζ όσο και ως Aperta. Ρόουντστερ δηλαδή.
Για τη δημιουργία της οι μηχανικοί της Ferrari χρησιμοποίησαν όλες τις κλασικές συνταγές: έμφαση στην αεροδυναμική, χρήση ακόμα περισσότερου ανθρακονήματος και γενικά μείωση του βάρους και φυσικά επεμβάσεις στο θρυλικό V12 των 6.500 κυβικών της μάρκας. Επεμβάσεις όπως άλλα πιστόνια και έμβολα, καινούργιες κυλινδροκεφαλές κ.ο.κ. που επιτρέπουν στο μεγάλο V12 να ανεβαίνει έως τις 9.500 σ.α.λ. και να φτάνει τους 830 ίππους.
Από τους 800 της στάνταρ έκδοσης, η οποία όπως έχει μεγαλύτερη ροπή 718 έναντι 695 Nm σε σχέση με τη Competizione. Η οποία χρειάζεται μόλις 2,85 δεύτερα για να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ ώρα και 7,7 για να φτάσει τα 200. Όσο για την τελική της ταχύτητα φτάνει τα 340 χλμ./ ώρα.
Οι τιμές αυτές οφείλονται και στο αυτόματο κιβώτιο, το οποίο είναι σύμφωνα με τη Ferrari 5% πιο γρήγορο σε σχέση με αυτό της στάνταρ 812 Superfast, ενώ ένα στοιχείο που βελτιώνει και άλλο τα δυναμικά της χαρακτηριστικά είναι η τετραδιεύθυνση.
Εκεί που η 812 Competizione δεν διαφοροποιείται καθόλου σε σχέση με την 812 Superfast είναι στο εσωτερικό της.
ΠΗΓΗ : cnn