Οι αμερικανικές μετοχές σημείωσαν πτώση την Τετάρτη και στους τρεις βασικούς δείκτες της Wall Street, καθώς οι επενδυτές, μετά την κερδοφόρα άνοδο της περασμένης εβδομάδας, ανέμεναν μια σημαντική έκθεση για τον πληθωρισμό που έχει προγραμματιστεί να δημοσιευθεί την Πέμπτη.
Στο κλίμα που επικρατεί στο ταμπλό, ο βιομηχανικός Dow Jones υποχώρησε κατά 0,06% ή 23 μονάδες στις 38.949 μονάδες, σημειώνοντας την τρίτη συνεχόμενη ημέρα απωλειών. Ο S&P 500 σημείωσε πτώση 0,7%, διαμορφούμενος στις 5.069 μονάδες, ενώ ο τεχνολογικά προσανατολισμένος Nasdaq υποχώρησε ελαφρώς κατά 0,55% στις 15.947 μονάδες.
Εντός του κλάδου των μετοχών, η UnitedHealth οδήγησε τον Dow σε πτώση με απώλειες άνω του 3%. Η Intel και η Alphabet σημείωσαν επίσης πτώση 1,5% και 2,1% αντίστοιχα. Εν τω μεταξύ, η Urban Outfitters ανακοίνωσε ασθενέστερα των αναμενόμενων αποτελέσματα τέταρτου τριμήνου, οδηγώντας σε σημαντική πτώση 13,2%.
Οι επενδυτές αναμένουν με ανυπομονησία την Πέμπτη την ανακοίνωση της έκθεσης για τις προσωπικές καταναλωτικές δαπάνες του Ιανουαρίου, που θεωρείται ο προτιμώμενος δείκτης της Ομοσπονδιακής Τράπεζας των ΗΠΑ για τον πληθωρισμό. “Η αγορά είναι σαφές ότι απλώς πατάει νερό στο αυλάκι ενόψει της έκθεσης PCE”, σημείωσε ο Jay Hatfield, διευθύνων σύμβουλος της Infrastructure Capital Advisors.
Η εν λόγω έκθεση καθίσταται κρίσιμη καθώς η αγορά επιδιώκει να αξιοποιήσει τα πρόσφατα κέρδη που ώθησαν τον Dow και τον S&P 500 σε υψηλά ρεκόρ. Ωστόσο, αυτή την εβδομάδα η αγορά αντιμετώπισε προκλήσεις, οδηγώντας σε μια μέτρια υποχώρηση. Οι βασικοί δείκτες είναι έτοιμοι για τη δεύτερη αρνητική εβδομάδα τους τις τελευταίες τρεις εβδομάδες.
Η πρόσφατη πτώση, ιδίως στον τομέα της τεχνολογίας, έχει προκαλέσει ερωτήματα σχετικά με τη βιωσιμότητα ενός ράλι που τροφοδοτήθηκε από τον ενθουσιασμό για την τεχνητή νοημοσύνη. Ο David Bahnsen, επικεφαλής επενδύσεων της The Bahnsen Group, εξέφρασε σκεπτικισμό, δηλώνοντας: “Η διαφημιστική εκστρατεία για την τεχνητή νοημοσύνη δεν είναι βιώσιμη, διότι πολλά από τα κέρδη των μετοχών που παρατηρούνται λόγω της τεχνητής νοημοσύνης σχετίζονται με το μάρκετινγκ και την διαφημιστική εκστρατεία της τεχνητής νοημοσύνης. Μόνο μία ή δύο εταιρείες έχουν πραγματικά βιώσει μια συγκεκριμένη αύξηση των εσόδων από την ΤΝ”.