Κάτι φαίνεται ότι κινείται με την περιβόητη υπογειοποίηση των γραμμών του ΗΣΑΠ, στον Πειραιά και συγκεκριμένα από το Νέο Φάληρο έως το λιμάνι.
Αν και ουδείς πρέπει να τρέφει αυταπάτες ότι μπορεί να γίνει από τη μια μέρα στην άλλη , είναι σημαντικό ότι κατεβαίνει από το “ράφι” που έχει μείνει αραχνιασμένο , δεκαετίες τώρα .
Στο πλαίσιο αυτό εντάσσεται και η τηλεδιάσκεψη , με τη συμμετοχή του δημάρχου Πειραιά ,Γιάννη Μώραλης και του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών Χρήστου Σταϊκούρα,, στην οποία συζητήθηκαν οι παράμετροι, οι τεχνικές λεπτομέρειες και οι άμεσες ενέργειες που πρέπει να γίνουν σχετικά με το έργο.
Έχει μάλιστα αξία το γεγονός ότι σ΄αυτή την τηλεδιάσκεψη συμμετείχαν επίσης ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Υποδομές Νίκος Ταχιάος, η Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών αρμόδια για θέματα μεταφορών Χριστίνα Αλεξοπούλου, ο Γενικός Γραμματέας Μεταφορών Γιάννης Ξιφαράς, ο Γενικός Γραμματέας Υποδομών Κωνσταντίνος Μαγουλάς, ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΣΤΑΣΥ Αθανάσιος Κοτταράς, ο αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής Συγκοινωνιακών Υποδομών Δημήτρης Αναγνώπουλος, Διευθυντικά στελέχη των Υπουργείων, υπηρεσιακοί παράγοντες καθώς και η εταιρεία Dimand.
Η τηλεδιάσκεψη αυτή δε συνέχεια της συνάντησης του κ. Μώραλη με τον κ. Σταϊκούρα , στο υπουργείο ( 22.1.24), στην «ατζέντα» της οποίας κυρίαρχο θέμα ήταν η υπογειοποίηση των γραμμών του ΗΣΑΠ από το Νέο Φάληρο έως το λιμάνι.
Το αποτέλεσμα της τηλεδιάσκεψης ήταν η απόφαση συγκρότησης ομάδας εργασίας από τα εμπλεκόμενα μέρη, με τον κ. Μώραλη να συμμετέχει από την πλευρά του Δήμου Πειραιά.
Συνεδρίασε τελικά αυτή Ομάδα Εργασίας ; Και τι συζητήθηκε;