Μια Ελληνίδα αεροσυνοδός, , έρχεται στο προσκήνιο με καταγγελίες για την αγενή συμπεριφορά της Τζένιφερ Λόπεζ κατά τη διάρκεια πτήσης από Λος Άντζελες προς Ντουμπάι, η διάσημη τραγουδίστρια και ηθοποιός φέρεται να είχε απαιτήσεις που προκάλεσαν καθυστέρηση μίας μίας ώρας στην αποβίβαση των επιβατών.
Στο βίντεό της, η αεροσυνοδός με όνομα χρήστη miss_eirini έδωσε έμφαση στην απαξιωτική συμπεριφορά της δημοφιλούς τραγουδίστριας στο πλήρωμα και αποκάλυψε ότι εξαιτίας της οι εργαζόμενοι της συγκεκριμένης αεροπορικής εταιρίας άργησαν πολλή ώρα να φύγουν από το αεροσκάφος. Ο λόγος ήταν ότι η Jennifer Lopez δεν έβρισκε τα ρούχα που της άρεσαν για να κατέβει από το αεροπλάνο.
Αρχικά, η αεροσυνοδός είπε στο TikTok: «Εγώ δούλευα στην economy ενώ αυτή είχε κλείσει στην first class και εκεί ο καθένας έχει την καμπίνα του, οπότε με το που κλείσει την πόρτα του δεν έχεις καμία επαφή μαζί του, ούτε τον βλέπεις καν. Παρόλα αυτά όταν έχουμε έναν διάσημο στο αεροπλάνο, όλο το πλήρωμα το λέμε ο ένας τον άλλον και είμαστε όλοι πολύ ενθουσιασμένοι. Συνήθως παλιά που δούλευα στην economy, όταν τελείωνα το service περνούσαμε από την first class μήπως έχουμε έτσι την ευκαιρία να δούμε τον celebrity αν έχει βγει απ’ την καμπίνα του έτσι να ξεπιαστεί κι αν φαίνεται προσεγγίσιμος να του ζητήσουμε να βγούμε μια φωτογραφία. Αλλά και πάλι μας αρέσει να βλέπουμε την καμπίνα και να λέμε “εκεί πέρα κοιμάται η Τζένιφερ Λόπεζ”. Τελειώνουμε λοιπόν το service και εγώ μαζί με μια άλλη κοπέλα πήγαμε στη first class και με το που πάμε το πλήρωμα ήταν αρνητικό».
Στην συνέχεια, η TikToker αναφέρθηκε στην κακή συμπεριφορά της Jennifer Lopez προς το προσωπικό: «Λέμε “τι συμβαίνει;” και λοιπά και λένε “είναι περίεργη, δεν θέλει καν να την κοιτάμε, δεν θέλει να της απευθύνουμε τον λόγο, δεν θέλει να την ρωτάμε καν τι θα φάει και ό,τι επικοινωνία έχουμε, είναι με τον βοηθό ή τη βοηθό της”. Oκέι εμείς δεν δώσαμε σημασία, έτσι είναι σ’ αυτές πτήσεις και ας μην είναι celebrities. Οπότε προχωρήσαμε παρακάτω. Όμως δεν τελειώνει εκεί, καθώς όταν φτάσαμε στο Ντουμπάι, η συγκεκριμένη πτήση ήτανε Λος Άντζελες – Ντουμπάι, 16 ώρες πτήση πάρα πολύ κουραστική και έχεις και το τζετ λαγκ, αποχαιρετούμε λοιπόν τον κόσμο, κάνω δουλειές και τα λοιπά, περνάει ένα τέταρτο, μισή ώρα, 45 λεπτά, 1 ώρα και να μην σας τα πολυλογώ καταφέραμε να πάμε σπίτι μας μετά από μιάμιση ώρα».
Η Ελληνίδα αεροσυνοδός συνεχίζοντας την περιγραφή της αποκάλυψε ότι: «Όταν ρωτήσαμε το υπόλοιπο πλήρωμα γιατί συνέβη αυτή η καθυστέρηση, μας είπαν “η Τζένιφερ Λόπεζ άλλαζε ρούχα και ξανά άλλαζε ρούχα, δεν ένιωθε έτοιμη να κατέβει”. Και μέσα σ’ όλα αυτά δεν μιλούσε και το πλήρωμα απλά την περίμενε, χωρίς να τους μιλάει κιόλας. Άλλαζε τα ρούχα λες και ήταν στο σπίτι της. Θα μου πεις πλήρωσε τόσα χρήματα. Ε κι εγώ θα σου πω ότι δεν είναι ιδιωτικό τζετ πρώτον και δεύτερον αν θα έκανε οποιοσδήποτε άλλος επιβάτης αυτό το πράγμα, θα φωνάζαμε τους σεκιούριτι και την αστυνομία!».
Πέρα από το περιστατικό αυτό, η ιστορία αγγίζει και ένα ευρύτερο ζήτημα: την σκοτεινή πλευρά της φήμης και την συχνά αλαζονική συμπεριφορά ορισμένων διασήμων. Είναι σημαντικό να θυμόμαστε πως η φήμη και ο πλούτος δεν αποτελούν δικαιολογία για κακή συμπεριφορά. Ο σεβασμός προς τους άλλους, ανεξαρτήτως κοινωνικής θέσης ή επαγγέλματος, οφείλει να αποτελεί θεμελιώδη αρχή για όλους. Με την μαρτυρία της αεροσυνοδού , έφερε στο φως ένα περιστατικό που ίσως να μην ερχόταν ποτέ στην επιφάνεια.
Παράλληλα, η ιστορία της αποτελεί ένα χρήσιμο μάθημα για όλους μας, υπενθυμίζοντάς μας πως η φήμη δεν φέρνει πάντα την ευτυχία και πως η αξιοπρέπεια και ο σεβασμός είναι αξίες ανεκτίμητες, ανεξαρτήτως από το ποιοι είμαστε.