Έξι νέους σταθμούς συμπεριλαμβάνει ο σχεδιασμός της επέκτασης της Γραμμής 4 του Μετρό, καθώς μελετάται η επέκταση από το σταθμό «Άλσος Βεΐκου» προς το Δήμο Πετρούπολης.
Μάλιστα, εξετάζεται το ενδεχόμενο η Γραμμή 4 του Μετρό να διέρχεται από τη Νέα Ιωνία και τη Νέα Φιλαδέλφεια, ώστε να εξυπηρετήσει τόσο τους κατοίκους των περιοχών αλλά και όσους επισκέπτονται το γήπεδο της ΑΕΚ.
Η συγκεκριμένη επέκταση περιλαμβάνει 6 νέους σταθμούς που θα εξυπηρετήσουν περιοχές της Ν. Ιωνίας, της Ν. Φιλαδέλφειας, των Αγ. Αναργύρων, του Ιλίου και της Πετρούπολης.
Η νέα Γραμμή θα εξυπηρετεί και τους φίλους της ΑΕΚ, οι οποίοι θα έχουν εύκολη πρόσβαση στο νέο γήπεδο του συλλόγου.
Στο πλαίσιο αυτό άλλαξε ο αρχικός σχεδιασμός της επέκτασης, αφού στην αρχή προβλεπόταν κατασκευή σταθμού πλησίον του ομώνυμου Σταθμού ΗΣΑΠ στον Περισσό και εν συνεχεία στη Νέα Φιλαδέλφεια στη διασταύρωση της Λεωφ. Δεκελείας και Βρυούλων.
Διαπιστώθηκε ότι υπήρχαν σημαντικοί λόγοι επιλογής εναλλακτικής χάραξης του έργου με σταθμό πλησίον του ομώνυμου σταθμού των Πευκακίων αντί του Περισσού και εν συνεχεία στη Ν. Φιλαδέλφεια σε δημόσιο πάρκο ικανής έκτασης για την κατασκευή του Σταθμού (πάρκο Μνημείου Μικρασιατών), σε απόσταση περίπου 150 μ. από την “OPAP Arena”.
Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται στα 600 εκατομμύρια ευρώ.
Σύμφωνα με παράγοντες της Αττικό Μετρό ο σχεδιασμός του Μετρό της Αθήνας, αναφορικά με το βασικό έργο και τις Επεκτάσεις του, προκύπτει μέσα από εξειδικευμένες Συγκοινωνιακές Μελέτες, οι οποίες λαμβάνουν υπόψη τους, πληθυσμιακά κριτήρια, την προβλεπόμενη ζήτηση μεταφορών, κλπ.
Η επεκτασιμότητα του Μετρό της Αθήνας είναι δεδομένη, εντός του πλαισίου ωρίμανσης των μελετών και υπό την αίρεση της χρηματοδότησης.