Επενδύσεις σε προηγμένες τηλεπικοινωνιακές υποδομές, μεγαλύτερη έμφαση σε έργα εταιρικών πελατών αλλά και στη συνδρομητική τηλεόραση αλλά και επιτάχυνση της ανάπτυξης υπηρεσιών σε νέες αγορές περιλαμβάνει το όραμα του ομίλου ΟΤΕ για την τρέχουσα δεκαετία.
Σε χθεσινή ομιλία του προς τους εργαζόμενους του ομίλου, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΤΕ, Κώστας Νεμπής αναφέρθηκε στις 5 βασικές προτεραιότητες που έχει θέσει η διοίκηση προκειμένου να γίνει το επόμενο βήμα στην ανάπτυξη του ομίλου.
Η πρώτη είναι η κάλυψη των δύο τρίτων των γραμμών της χώρας με οπτική ίνα μέχρι το σπίτι (fiber to the home) έως το 2027, με τη συνολική επένδυση να ξεπερνά τα 3 δισ. ευρώ και να έχει ως στόχο τη μεταφορά του μεγαλύτερου μέρους της πελατειακής βάσης σε FTTH. Από την άλλη πλευρά, στην κινητή τηλεφωνία, η προτεραιότητα πλέον είναι η αξιοποίηση του φάσματος 3.5GHz και η αύξηση της διείσδυσης των 5G συσκευών.
Η τρίτη προτεραιότητα αφορά τη συνδρομητική τηλεόραση, όπου ο στόχος είναι η αύξηση της διείσδυσης των νόμιμων συνδέσεων κοντά στο μέσο όρο της Ευρωπαϊκής Ένωσης, με τον κ. Νεμπή να επισημαίνει ότι προς αυτή την κατεύθυνση κινούνται και οι πρόσφατες συμφωνίες με Nova και Netflix.
Μία ακόμη βασική προτεραιότητα αφορά τους εταιρικούς πελάτες. Ο όμιλος ΟΤΕ, όπως τόνισε ο κ. Νεμπής σκοπεύει να εστιάσει στη συνέχιση της επιτυχημένης πορείας στα έργα πληροφορικής και επικοινωνιών (ICT) τόσο στο δημόσιο όσο και τον ιδιωτικό τομέα. Σημαντικά περιθώρια ανάπτυξης υπάρχουν και στον ψηφιακό μετασχηματισμό των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, όπως έδειξε και η πρόσφατη έρευνα που παρουσίασε η Cosmote με το Οικονομικό Πανεπιστήμιο (ELTRUN).
Όσον αφορά στην πέμπτη προτεραιότητα αυτή δεν είναι άλλη από την επιτάχυνση της ανάπτυξης των υπηρεσιών στις νέες αγορές που δραστηριοποιείται ο όμιλος ΟΤΕ (Cosmote insurance, Box, Payzy) με τον κ Νεμπή να αφήνει ανοικτό το ενδεχόμενο επέκτασης και σε ακόμη περισσότερες.
Κατά τη διάρκεια της ομιλίας του, ο κ. Νεμπής τόνισε -για μία ακόμη φορά- ότι το νέο όραμα του ομίλου ΟΤΕ είναι να εξελιχθεί σε έναν από τους κορυφαίους ψηφιακούς τηλεπικοινωνιακούς παρόχους της Ευρώπης και χάρη στο ευρύ του αποτύπωμα να οδηγήσει και την Ελλάδα προς στις κορυφαίες θέσεις ψηφιακοποίησης στην Ευρώπη. Όσον αφορά στο ενδεχόμενο να υπάρξουν και άλλες πωλήσεις θυγατρικών, εκτός από εκείνες της OTESAT Maritel και της κινητής στη Ρουμανία, οι οποίες έχουν ήδη ανακοινωθεί, ο κ. Νεμπής ανέφερε ότι δεν θα γίνουν άλλες αντίστοιχες κινήσεις.
Οι δεσμεύσεις
Ο κ. Νεμπής ανέφερε ακόμη ότι γ νέα στρατηγική του ΟΤΕ εστιάζει στην επιτάχυνση της αναπτυξιακής πορείας και του μετασχηματισμού του και βασίζεται σε τρεις βασικές δεσμεύσεις: να παρέχει την καλύτερη εμπειρία πελάτη μέσα από κορυφαία ψηφιακά προϊόντα και υπηρεσίες συνδεσιμότητας, να παραμείνει σε θέση οδηγού στα δίκτυα νέας γενιάς και να διαμορφώσει ένα ακόμη πιο σύγχρονο και αποδοτικό μοντέλο λειτουργίας, αξιοποιώντας τις ψηφιακές τεχνολογίες, πάντα με την υποστήριξη των ανθρώπων του.
Επιπλέον, σημείωσε ότι το επόμενο βήμα στον μετασχηματισμό του ομίλου είναι η περαιτέρω ενίσχυση των ψηφιακών καναλιών για πωλήσεις και εξυπηρέτηση πελατών και η επιτάχυνση του μετασχηματισμού του λειτουργικού και παραγωγικού μοντέλου, αξιοποιώντας εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης, τεχνολογίες cloud και αυτοματισμούς.
Σύμφωνα με τον κ. Νεμπή, η βελτίωση της εμπειρίας πελάτη αποτελεί κορυφαία προτεραιότητα, αναγνωρίζοντας πως υπάρχουν σημαντικά περιθώρια βελτίωσης. Όπως σημείωσε, κοινός παρονομαστής σε όλη αυτή την πορεία είναι οι άνθρωποι της εταιρείας και γι’ αυτό θέλει ο όμιλος ΟΤΕ να ισχυροποιήσει τη θέση του ως ένας από τους ελκυστικότερους εργοδότες στη χώρα.
Κλείνοντας, ο επικεφαλής του ομίλου ΟΤΕ εξέφρασε την πεποίθηση πως οι υψηλοί στόχοι θα αποτελέσουν πρόκληση και έμπνευση για τους ανθρώπους της εταιρείας και σημείωσε πως «με οδηγό το όραμα μας, τις αξίες μας και όλα όσα έχουμε πετύχει όλα αυτά τα χρόνια, θέλω να χτίσουμε μαζί τον ΟΤΕ του 2030».