Μιλάμε ουσιαστικά για περίπου 9.000 κενά εκπαιδευτικών που παραμένουν ακάλυπτα στα σχολεία όσο κι αν το υπουργείο Παιδείας με το “νέο σύστημα αποτύπωσης των κενών” και τον «εξορθολογισμό» του οδήγησε σε εκτεταμένες καταργήσεις τμημάτων με στόχο την εξοικονόμηση εκπαιδευτικών.
Μετά τη β’ φάση πρόσληψης αναπληρωτών στα σχολεία, τη βδομάδα που μας πέρασε, τα κενά εκπαιδευτικών ζουν και βασιλεύουν:
Στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση προσλήφθηκαν στην πρώτη φάση 7.367 αναπληρωτές και στη β’ φάση 3.194 στη γενική εκπαίδευση και άλλοι 12.071 στην Ειδική Αγωγή, δηλαδή ένα σύνολο 22.632 αναπληρωτές εκπαιδευτικοί. Αντίστοιχα στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση προσλήφθηκαν στην πρώτη φάση 2.066 και στη β’ φάση 3.503 αναπληρωτές στη γενική εκπαίδευση και άλλοι 3.343 στην Ειδική Αγωγή, δηλαδή ένα σύνολο 8.912 αναπληρωτές. Αν σε αυτά τα δυο σύνολα προσθέσουμε και τους 5.539 αναπληρωτές που προσλήφθηκαν ως βοηθητικό προσωπικό (ΕΕΠ/ΕΒΠ) έχουμε ένα γενικό σύνολο 37.083 αναπληρωτών.
Εάν στο σύνολο των αναπληρωτών προσθέσουμε και τις περίπου 10.000 μόνιμες προσλήψεις εκπαιδευτικών φτάνουμε σε ένα γενικό σύνολο 47.083
Όπως είναι φανερό και πάλι δεν φτάνουμε τον αριθμό των αναπληρωτών που χρειάστηκαν πέρσι για να καλύψουν τις ανάγκες των σχολείων, που ήταν πάνω από 52.000, ενώ ταυτόχρονα υπήρξαν φέτος και 4.549 συνταξιοδοτήσεις.
Ετσι, μιλάμε ουσιαστικά για περίπου 9.000 κενά εκπαιδευτικών που παραμένουν ακάλυπτα στα σχολεία όσο κι αν το υπουργείο Παιδείας με το “νέο σύστημα αποτύπωσης των κενών” και τον «εξορθολογισμό» οδήγησε σε εκτεταμένες καταργήσεις τμημάτων με στόχο την εξοικονόμηση εκπαιδευτικών.
Πηγή: alfavita.gr