Εντυπωσιακή Ελληνική Παρουσία: Στόχος η Προβολή των Προϊόντων στη Γαλλική Αγορά
Ο Νικόλαος Μπελιάς, Προϊστάμενος του Γραφείου Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων, δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ότι η συμμετοχή της Ελλάδας ήταν εξαιρετικά σημαντική. Η χώρα μας είχε μία από τις μεγαλύτερες συμμετοχές σε αριθμό εκθετών, γεγονός που υπογραμμίζει τη στρατηγική ανάπτυξης του ελληνικού αγροδιατροφικού τομέα στις διεθνείς αγορές. Ο κ. Μπελιάς επισκέφθηκε τα ελληνικά περίπτερα, συνομίλησε με τους εκθέτες και δοκίμασε προϊόντα, δείχνοντας έμπρακτο ενδιαφέρον για την πορεία των συναντήσεων με διεθνείς επιχειρηματίες.
Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας ξεχώρισε στη φετινή διοργάνωση με ένα εντυπωσιακό περίπτερο που φιλοξένησε 22 επιχειρήσεις από διάφορες περιοχές της, όπως η Θεσσαλονίκη, η Χαλκιδική και οι Σέρρες. Οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν χαρακτηριστικά προϊόντα, όπως το έξτρα παρθένο ελαιόλαδο, φρέσκα φρούτα, λαχανικά, χυμούς και δημητριακά.
Ο Αντιπεριφερειάρχης Εξωστρέφειας, Μπράνισλάβ Πρέλεβιτς, τόνισε ότι η συμμετοχή στην έκθεση αποτελεί μέρος της στρατηγικής εξωστρέφειας της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, με στόχο τη διεθνή προβολή των προϊόντων και την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητάς τους. Επιπλέον, για τη δικτύωση των συμμετεχόντων οργανώθηκαν επιχειρηματικές συναντήσεις, που χρηματοδοτήθηκαν για να διευκολύνουν την εξαγωγική ανάπτυξη των ποιοτικών αγροδιατροφικών προϊόντων της Περιφέρειας.
Η Συμβολή της WIN και οι Στόχοι για Ψηφιακές Υποδομές
Σημαντικό ρόλο στην επιτυχημένη παρουσία της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας διαδραμάτισε η εταιρία συμβούλων WIN, η οποία ανέλαβε την παρουσίαση και προώθηση των προϊόντων, οργανώνοντας επίσης μία σημαντική εκδήλωση δικτύωσης με τη συμμετοχή 40 εισαγωγέων και διανομέων από 14 χώρες. Ο Αλέξανδρος Αραμπατζής, Γενικός Διευθυντής της WIN, επισήμανε ότι η εταιρία βρίσκεται στο πλευρό των ελληνικών αγροδιατροφικών επιχειρήσεων, προσφέροντας πλήρεις υπηρεσίες προώθησης και εξεύρεσης χρηματοδότησης για την ενίσχυση της εξαγωγικής τους δραστηριότητας.
Ανταποκρινόμενη στην αυξανόμενη ζήτηση για εξαγωγές, η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας σχεδιάζει τη δημιουργία μίας «Ακαδημίας Εξαγωγών», με στόχο την εκπαίδευση των επιχειρηματιών σε θέματα εξαγωγών. Ο κ. Πρέλεβιτς δήλωσε ότι μέσω αυτής της πρωτοβουλίας θα δίνεται η δυνατότητα στους συμμετέχοντες να κατανοήσουν τα απαραίτητα βήματα για την εξαγωγική διαδικασία, τα απαιτούμενα πιστοποιητικά και τις διαδικασίες που είναι αναγκαίες σε αγορές-στόχους.
Με την ποιότητα των προϊόντων της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας να ξεχωρίζει, η στροφή προς τις διεθνείς αγορές αποτελεί ουσιαστική στρατηγική, δίνοντας στις ελληνικές επιχειρήσεις τα εφόδια να ανταπεξέλθουν και να διαπρέψουν στη διεθνή σκηνή.
Διαβάστε Επίσης:
Εννέα ελληνικά σκληρά τυριά στα καλύτερα «σκληρά τυριά». Η λίστα του TasteAtlas