Σε μία ήδη ανεπτυγμένη αγορά με σημαντικές προοπτικές, η Ena Athletics, μια νέα ελληνική startup, κάνει το ντεμπούτο της παρουσιάζοντας το πρώτο ελληνικό running παπούτσι υψηλών προδιαγραφών. Με στόχο να καλύψει τις απαιτήσεις των δρομέων και να εμπνεύσει με την ελληνική του ταυτότητα, η εταιρεία στοχεύει να αφήσει το στίγμα της στον κόσμο του αθλητισμού.
Το παπούτσι που φέρει την Ελλάδα στον σχεδιασμό του
Ξεκινώντας με έναν και μόνο κωδικό, διαθέσιμο σε διάφορες χρωματικές επιλογές και σχεδιασμένο για άνδρες και γυναίκες, το νέο παπούτσι απευθύνεται σε δρομείς που αντιμετωπίζουν δύσκολες διαδρομές. Η έμπνευσή του πηγάζει από την ελληνική φύση και κουλτούρα, ενώ η τιμή του έχει οριστεί στα 230 ευρώ.
Η εταιρεία σχεδιάζει να επεκτείνει τη σειρά των προϊόντων της μέσα στο 2025, ανάλογα με την ανταπόκριση που θα βρει από την αγορά. Σύμφωνα με τον Chief Operating Officer, Θωμά Θωμαΐδη, τα επόμενα προϊόντα θα παραμείνουν επικεντρωμένα στην κατηγορία του running, ενισχύοντας την εξειδίκευση της Ena Athletics στον τομέα αυτό.
Το παπούτσι διατίθεται αρχικά μέσω ενός flagship καταστήματος στο εμπορικό κέντρο Golden Hall, καθώς και μέσω του διαδικτύου. Η εταιρεία παρακολουθεί στενά την ανταπόκριση του κοινού, προκειμένου να χαράξει τη μελλοντική της στρατηγική, είτε με τη δημιουργία νέων καταστημάτων, είτε μέσω συνεργασιών για τη διάθεση των προϊόντων της σε εξειδικευμένους χώρους.
Εντυπωσιακό ντεμπούτο στον Μαραθώνιο της Αθήνας
Στον πρόσφατο Μαραθώνιο της Αθήνας, περίπου 300 δρομείς έτρεξαν φορώντας τα νέα παπούτσια της Ena Athletics. «Φέτος, εξοπλίσαμε εμείς δρομείς. Του χρόνου, θέλουμε να μας επιλέξουν εκείνοι. Ο στόχος μας είναι να αναγνωριστούμε στην Ελλάδα, να λάβουμε το απαραίτητο feedback για βελτιώσεις και να κερδίσουμε την εμπιστοσύνη του κόσμου», δήλωσε ο κ. Θωμαΐδης.
Με τη φιλοδοξία να εδραιωθεί στον ελληνικό και διεθνή αθλητικό χώρο, η Ena Athletics δίνει το πρώτο της βήμα με μια πρόταση που συνδυάζει ποιότητα, ελληνική ταυτότητα και καινοτομία.