Σε μια εποχή ραγδαίων τεχνολογικών εξελίξεων, ο Όμιλος ΟΤΕ, υπό τη νέα ηγεσία του Κώστα Νεμπή, θέτει τις βάσεις για τη μετεξέλιξή του σε έναν από τους κορυφαίους ψηφιακούς παρόχους στην Ευρώπη. Με την ανάληψη των καθηκόντων του την 1η Ιουλίου, ο κ. Νεμπής, μαζί με την ομάδα του, δεσμεύεται να προάγει την ψηφιοποίηση της Ελλάδας, ενώ παράλληλα επιδιώκει την αναβάθμιση της εμπειρίας πελάτη και τη διαρκή ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού.
Το νέο όραμα βασίζεται σε τρεις δεσμεύσεις:
Κορυφαία εμπειρία πελάτη με ψηφιακά προϊόντα αιχμής.
Ηγεσία στα δίκτυα νέας γενιάς.
Αποδοτικό λειτουργικό μοντέλο, με έμφαση στις ψηφιακές τεχνολογίες και τη βιωσιμότητα.
Οι Πυλώνες της Νέας Στρατηγικής
1. Ανάπτυξη: Υποδομές και Καινοτομία
Ο Όμιλος ΟΤΕ επενδύει σε καινοτόμες τεχνολογίες, δίνοντας έμφαση στις εξής πρωτοβουλίες:
Fiber-to-the-Home (FTTH): Το δίκτυο οπτικών ινών θα καλύπτει το 65% της Ελλάδας έως το 2027, με στόχο τη μετάβαση των περισσότερων πελατών σε ευρυζωνικές υποδομές υψηλών ταχυτήτων.
5G: Αξιοποίηση του φάσματος 3.5GHz για πληθυσμιακή κάλυψη άνω του 80%, με παράλληλη ενίσχυση των 5G συσκευών.
Συνδρομητική τηλεόραση: Αύξηση της διείσδυσης στο 50%, προσεγγίζοντας τον ευρωπαϊκό μέσο όρο, μέσω συνεργασιών με το Netflix και τη NOVA.
Νέες υπηρεσίες: Επέκταση σε αγορές όπως το COSMOTE Insurance, το BOX και το Payzy, με στόχο τη διαφοροποίηση και την προσφορά καινοτόμων λύσεων.
2. Μετασχηματισμός: Ψηφιακή Εξυπηρέτηση και Αποδοτικότητα
Στον πυλώνα του μετασχηματισμού, ο ΟΤΕ στοχεύει σε:
Ψηφιοποίηση εξυπηρέτησης: Αξιοποίηση εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης (AI) και αυτοματισμών για μείωση μη πωλησιακών επαφών και μετάβαση στα ψηφιακά κανάλια.
Απλοποίηση διαδικασιών: Μεταφορά σε cloud υποδομές, ενίσχυση της αυτοματοποίησης και υιοθέτηση κοινών λειτουργικών πλατφορμών με τον Όμιλο Telekom.
3. Διαφοροποίηση: Μοναδική Εμπειρία Πελάτη και Παγκόσμιες Συνεργασίες
Επικέντρωση στον πελάτη: Ο ΟΤΕ στοχεύει να προσφέρει υπηρεσίες που συγκρίνονται με τους κορυφαίους ευρωπαϊκούς παρόχους.
Παγκόσμια δίκτυα συνεργασίας: Συνεργασίες με εταιρείες όπως η Google, η Apple, το Netflix και η SpaceX, για την προσφορά πρωτοποριακών υπηρεσιών.
Προτεραιότητες για τις Υποδομές και τις Νέες Αγορές
FWA: Η λύση για απομακρυσμένες περιοχές
Ο ΟΤΕ σχεδιάζει την εμπορική διάθεση του Fixed Wireless Access (FWA) για περιοχές που δεν καλύπτονται από FTTH. Με βάση το 5G και την ανεξάρτητη αρχιτεκτονική του (stand alone), το FWA υπόσχεται υπερυψηλές ταχύτητες σε πελάτες εκτός των οπτικών ινών.
BOX και Payzy: Η νέα γενιά υπηρεσιών
Το BOX, με περισσότερους από 1 εκατομμύριο πελάτες και 40.000 παραγγελίες ημερησίως, εξελίσσεται δυναμικά.
Το Payzy, με 400.000 πελάτες και 2.000 επιχειρήσεις, ήδη επεκτείνεται στις διεθνείς αγορές, ξεκινώντας από τη Γερμανία.
Το Ανθρώπινο Δυναμικό στον Πυρήνα της Επιτυχίας
Ο κ. Νεμπής τόνισε τη σημασία του ανθρώπινου δυναμικού, σημειώνοντας:
«Επενδύουμε στους ανθρώπους μας με συνεχή εκπαίδευση και καινοτομία, εξασφαλίζοντας την ηγετική μας θέση στην αγορά».
ΟΤΕ: Ηγέτης με Παγκόσμιο Προσανατολισμό
Η ενσωμάτωση της μάρκας Telekom ενισχύει τη διεθνή παρουσία του Ομίλου, ενώ η στρατηγική συνεργασία με παγκόσμιους κολοσσούς προσφέρει μοναδικές ευκαιρίες για τους πελάτες.
Με το βλέμμα στο 2030, ο Όμιλος ΟΤΕ αποδεικνύει ότι ο συνδυασμός τεχνολογίας, ανθρώπινου δυναμικού και φιλοδοξίας μπορεί να οδηγήσει την Ελλάδα στην κορυφή της ψηφιακής εποχής.