Επισήμως, οι μάνατζερ που κάνουν τις συνεντεύξεις για μία θέση εργασίας, κοιτάζουν τις σπουδές, την εμπειρία και τις δεξιότητες του υποψηφίου. Υποσυνείδητα, όμως, επηρεάζονται αναμφισβήτητα από την εξωτερική του εικόνα.
Για αυτό και οι ειδικοί λένε πως όποιος ετοιμάζεται για συνέντευξη, θα πρέπει να έχει μελετήσει προσεκτικά όχι μόνο τις απαντήσεις που θα δώσει στις συνηθέστερες ερωτήσεις, αλλά και τα ρούχα που θα φορέσει.
Ένας γενικός κανόνας είναι ότι οι συνεντευξιαζόμενοι δεν πρέπει να φορούν υπερβολικά φανταχτερά ή πολύ casual ρούχα, καθώς δεν θέλουν να τραβήξουν την προσοχή του recruiter σε κάτι άλλο πέραν του βιογραφικού τους.
Μελέτη του εργασιακού portal CareerBuilder, που έγινε με τη συμμετοχή 2.099 επαγγελματιών ανθρωπίνου δυναμικού σε διάφορους τομείς και μεγέθη εταιρειών, αναζήτησε τα καλύτερα χρώματα που μπορεί να φορέσει κάποιος σε μία συνέντευξη.
Μάλλον δεν προκαλεί εντύπωση το γεγονός ότι η πλειοψηφία συνέστησε ουδέτερα χρώματα, όπως το μπλε, το μαύρο και το γκρι.
Το χρώμα που οι περισσότεροι συμφώνησαν ότι θα πρέπει να αποφεύγεται ήταν το πορτοκαλί. Όπως είπαν οι ειδικοί, άνθρωποι που φορούν πορτοκαλί έχουν αυξημένες πιθανότητες να δώσουν την εντύπωση ότι στερούνται επαγγελματισμού.
ΠΗΓΗ : female-g