Τα επαγγελματικά meeting είναι καθιερωμένο μέρος της επαγγελματικής ζωής και θα πρέπει να τηρούμε ορισμένους κανόνες για να μην δώσουμε λάθος εντυπώσεις στην ομάδα.
Το Business Insider ρώτησε την Arden Clise, ειδικό σε αυτά τα «εθιμοτυπικά» θέματα, σχετικά με τα λάθη που πρέπει να αποφύγετε κατά τη διάρκεια τέτοιων συναντήσεων, για να μην δώσετε κακή εικόνα.
Τα meeting συνήθως πραγματοποιούνται είτε διά ζώσης είτε μέσω zoom, ωστόσο μπορεί η εικόνα του εργαζόμενου να χαλάσει με οκτώ συχνά λάθη που συνήθως όλοι έχουμε κάνει μια φορά στην ζωή μας!
Τα πιο συχνά λάθη
- Αργοπορία
«Αν όλοι φτάσουν αργά, τότε δεν μπορείτε να ξεκινήσετε μια συνάντηση εγκαίρως, κάτι που χρειάζεται για να εκπληρώσει τον σκοπό της», είπε η Clise.
- Απενεργοποίηση της κάμερας σε zoom calls
Η Arden Clise ωστόσο θεωρεί ότι υπάρχουν μερικές εξαιρέσεις, όπως αν το παιδί σας μόλις μπήκε στο δωμάτιο ή αν έχετε συναδέλφους γύρω σας, αλλά η κάμερά σας πρέπει γενικά να είναι ενεργοποιημένη, ειδικά όταν μιλάτε.
- Mutlitasking στη διάρκεια του meeting
Σύμφωνα με την Clise, δεν είναι ευγενικό να εκπληρώνεις άλλες άσχετες ασχολίες ενώ βρίσκεσαι σε μια συνάντηση. Αυτό περιλαμβάνει τη χρήση του τηλεφώνου, ή την καταγραφή σημειώσεων που δεν σχετίζονται με τη σύσκεψη.
- Υπερβολική πληκτρολόγηση
Σύμφωνα με την Clise τα συνεχή μηνύματα μπορεί να αποσπούν την προσοχή των άλλων, επομένως είναι καλύτερο να περιορίσετε τη χρήση του chat box στο ελάχιστο.
- Μονοπώληση της συζήτησης
Παράλληλα, η Clise είπε ότι μπορεί να είναι εξαιρετικά ενοχλητικό αν ένα άτομο μοιράζεται συνεχώς ιδέες ή κάνει ερωτήσεις χωρίς να αφήνει τους άλλους να μιλήσουν. Εάν διοργανώνετε μια συνάντηση, είναι επίσης σημαντικό να βεβαιωθείτε ότι δίνεται σε όλους η ευκαιρία να μιλήσουν.
- Διακοπή των συνομιλητών
Το να διακόπτεται όποιον μιλά, ειδικά σε ψηφιακές συναντήσεις, είναι ένα συνηθισμένο λάθος.
- Στοχοποίηση των πιο «ήσυχων» συμμετεχόντων
Επιπρόσθετα, η Clise είπε ότι δεν είναι ποτέ εντάξει να επισημαίνεις ότι κάποιος δεν συμμετέχει αρκετά σε μια συνάντηση. Κάτι τέτοιο μπορεί να τους κάνει να αισθανθούν άβολα και δίνει την εντύπωση ότι τους σαμποτάρεις.
- Παραμέληση των tasks
Το πιο σημαντικό μέρος του meeting έρχεται αφού ολοκληρωθεί, με τη διανομή καθηκόντων στα διάφορα μέλη. Αν λοιπόν θέλετε να έχει νόημα το meeting, το κύριο μέλημά σας θα πρέπει να είναι να ανταποκριθείτε στην εργασία που επωμιστήκατε.
Πηγή: ethnos.gr