Αθήνα-Εστιατόριο: Ένα αδιανόητο και συνάμα εξοργιστικό περιστατικό συνέβη σε κατάστημα εστίασης στην Αθήνα, με πελάτη να αποκαλεί «καθυστερημένο» υπάλληλο, επειδή δεν έβγαλε τις πίκλες από το μπέργκερ του.
Το εν λόγω περιστατικό συνέβη το Σάββατο σε γνωστό εστιατόριο στην Αθήνα, με το ίδιο το μαγαζί να γνωστοποιεί την είδηση μέσω instagram και στη συνέχεια να καλεί τον επιβάτη να μην ξαναπατήσει το πόδι του σε αυτό.
Είναι από αυτές τις ιστορίες που σε κάνει να απορείς προς τα που οδεύει η κοινωνία, όταν ορισμένοι άνθρωποι αντιδρούν με αυτόν το τρόπο σε κάτι, το οποίο στην πραγματικότητα είναι τόσο μα τόσο απλό.
Η εξοργιστική ιστορία
Ένα τέτοιο γεγονός λοιπόν σημειώθηκε σε γνωστό μαγαζί στην Αθήνα, όπου σύμφωνα και με το story, ένας πελάτης κάλεσε για παράπονα και αναφέρθηκε στον υπάλληλο με ψυδαίους χαρακτηρισμούς.
Πιο συγκεκριμένα, η ανακοίνωση του καταστήματος αναφέρει: «Αγαπητέ πελάτη που χθες αποκαλέσατε τηλεφωνικά τον εργαζόμενο μας ‘καθυστερημένο’, επειδή ξέχασε να βγάλει τις πίκλες από το μπέργκερ σας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως αυτός ο άνθρωπος έχει 2 γλυκύτατα παιδιά τα οποία έχουν αυτισμό. Καλό σας βράδυ και να μην επιλέξετε ποτέ ξανά το εστιατόριο μας».
Αμέσως η δημοσίευση αυτής της ιστορίας πήρε μεγάλες διαστάσεις, με τους χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης να τάσσονται υπέρ του καταστήματος και να το συγχαίρουν, τόσο για την στάση όσο και στην απάντηση που έδωσε στον συγκεκριμένο πελάτη.
Δείτε την ανάρτηση
Πηγή: in.gr