Οι πωλήσεις των κινεζικών επιβατικών οχημάτων κατέγραψαν ετήσια αύξηση 26,7% στο πρώτο τετράμηνο του έτους, όπως δείχνουν τα στατιστικά στοιχεία του κλάδου.
Περισσότερα από 4,66 εκατομμύρια επιβατικά οχήματα κινεζικής κατασκευής πωλήθηκαν κατά την ίδια περίοδο, σύμφωνα με την Κινεζική Ένωση Κατασκευαστών Οχημάτων (CAAM).
Το μερίδιο αγοράς των κινεζικών οχημάτων αυξήθηκε στο 60,7%, με ετήσια αύξηση 7,7%.
MG ο αδιαμφισβήτητος ηγέτης
Πρωταθλήτρια μάρκα μεταξύ των κινεζικών αυτοκινήτων στην ΕΕ είναι η MG, που ανήκει στον κινεζικό όμιλο SAIC. Το 71,5% των πωλήσεων μοντέλων από τον ασιατικό κολοσσό αντιστοιχεί στην MG . Μια ποσόστωση που αυξήθηκε κατά επτά ποσοστιαίες μονάδες σε σύγκριση με το 2022.
Στην περίπτωση του Ηνωμένου Βασιλείου, η κινεζική εταιρεία αύξησε τις πωλήσεις της κατά 59,2% σε ετήσια βάση, φτάνοντας τις 81.289 πωλήσεις.
Στη Γαλλία, η εταιρεία υπερδιπλασίασε τις πωλήσεις που κατέγραψε το 2022, φτάνοντας τα 33.374 αυτοκίνητα. Το μερίδιο αγοράς των συνολικών πωλήσεων των κινεζικών επιχειρήσεων έφτασε το 87,3%, σχεδόν 10 ποσοστιαίες μονάδες περισσότερο σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος.
Στην περίπτωση της Ισπανίας, η ανάπτυξη της MG το 2023 ήταν η υψηλότερη από τις πέντε κύριες αγορές. Μάλιστα, υπερτετραπλασίασε τις παραδόσεις, φτάνοντας τις 29.048 πωλήσεις.
Στη γερμανική αγορά, η MG αύξησε τις παραδόσεις της κατά 35,4% το 2023, φτάνοντας τις παραδόσεις των 21.232 επιβατικών αυτοκινήτων. Με αυτόν τον τρόπο, το μερίδιο αγοράς της MG επί των συνολικών κινεζικών πωλήσεων στη γερμανική αγορά ανέρχεται στο 62,4%, έως και 5,7 ποσοστιαίες μονάδες λιγότερο από το προηγούμενο έτος.
πηγή: amna.gr