Η εφορία προετοιμάζεται για την εφαρμογή ενός νέου συστήματος επικοινωνίας με τους φορολογούμενους, ξεκινώντας με τηλεφωνήματα και ηλεκτρονικές ειδοποιήσεις τύπου 112.
Οι πρώτοι που θα δεχθούν κλήσεις θα είναι όσοι έχουν για πρώτη φορά ληξιπρόθεσμες οφειλές, με σκοπό να προειδοποιηθούν και να τακτοποιήσουν τα χρέη τους. Τα τηλεφωνήματα θα συνοδευτούν από αναδυόμενα μηνύματα (pop-ups) σε κινητά και υπολογιστές, για να προειδοποιούν τους πολίτες σχετικά με πληρωμές φόρων, ρυθμίσεις οφειλών και άλλες φορολογικές υποχρεώσεις.
Η ΑΑΔΕ σκοπεύει να ενσωματώσει αυτούς τους νέους μηχανισμούς ειδοποίησης για να μειώσει τις καθυστερήσεις πληρωμών και να ενισχύσει τη φορολογική συμμόρφωση. Παράλληλα, θα αναπτυχθεί ένας νέος διαδικτυακός τόπος για γρήγορη και εύκολη ενημέρωση σχετικά με την ισχύουσα νομοθεσία, ενώ η ΑΑΔΕ προγραμματίζει την επέκταση των υπηρεσιών εξυπηρέτησης φορολογουμένων και τη δημιουργία νέων ψηφιακών εργαλείων για την αυτοματοποίηση διαδικασιών. Αυτές οι αλλαγές στοχεύουν στην πιο άμεση και αποτελεσματική διαχείριση των φορολογικών υποθέσεων.
Economist: Η Τουρκία φτάνει σε κρίσιμο σταυροδρόμι χωρίς επιστροφή