Δριμεία προσωπική και καλλιτεχνική επίθεση κατά της καλλιτεχνικής διευθύντριας του Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου, Κατερίνας Ευαγγελάτου, εξαπέλυσε ο Γιώργος Μανιώτης με αφορμή τις επιλογές της για τις αντισυμβατικές παραστάσεις αρχαία δράματος που φιλοξενούνται φέτος στο Αρχαίο Θέατρο της Επιδαύρου.
O γνωστός συγγραφέας, με αφορμή την παρουσίαση της «Μήδειας» του Φρανκ Κάστορφ», κατηγόρησε την κα Ευαγγελάτου για ύβρη και έπαρση ενώ καταφέρθηκε και εναντίον του διάσημου Γερμανού σκηνοθέτη της παράσταση αποκαλώντας τον «μαστροχαλαστή σκηνοθέτη».
«Λέει η κυρία διορισμένη διευθύντρια: «Είναι η πρώτη φορά που δοκιμάζουμε κάτι τέτοιο, με έναν σκηνοθέτη, που έχει μια πολύ προσωπική αντίληψη και ένα δικό του στίγμα για το τι είναι δραματουργία και πως φτιάχνεται ένα έργο, πριν την παρουσίαση του. Δεν θα έχουμε λοιπόν ένα συμβατικό κείμενο “κλειδωμένο” στους στίχους του Ευριπίδη, αλλά μια νέα δραματουργία: Θα δούμε τη Μήδεια του Φράνκ Κάστορφ». Μα τη Μήδεια από το συμβατικό κείμενο το κλειδωμένο στους στίχους του Ευριπίδη την γνωρίσαμε, έτσι διαπέρασε τους αιώνες ως μέγα αριστούργημα και εντυπώθηκε στη συλλογική μνήμη των λαών. Τι μάς ενδιαφέρει να δούμε μια νέα δραματουργία του Γερμανού μαστροχαλαστή σκηνοθέτη Κάστορφ με όχημα και άλλοθι τη Μήδεια του Ευριπίδη;» γράφει χαρακτηριστικά ο Γιώργος Μανιώτης σε σχετική ανάρτησή του στο Facebook και συμπληρώνει: «Μήπως πρέπει γι΄ αυτές τις σκηνοθεσίες και τις παραστάσεις να εγερθεί ζήτημα γερμανικών αποζημιώσεων αντίστοιχο με τις παλιές γνωστές αποζημιώσεις οι οποίες περίπου 80 χρόνια κάνανε όλη την Ελλάδα να μοιάζει με το σκηνικό που παρουσιάζετε σήμερα;»
Ο συγγραφέας, την προηγούμενη εβδομάδα, είχε ρίξει τα βέλη του και στην πολυσυζητημένη παράσταση «Σφήκες»της Λένας Κιτσοπούλου γράφοντας: «Μήπως αυτή η παράνοια του μοντερνισμού είναι ένας μοντέρνος τρόπος λογοκρισίας των δημοκρατιών για να μην ακούγεται ο τραγικός λόγος των μεγάλων Αρχαίων συγγραφέων, τον οποίο λόγο έχει συντηρήσει ζωντανό η μνήμη της ανθρωπότητας επί αιώνες τώρα; Θα μπορούσε αυτή η κυρία να κάνει μια αντίστοιχη και τόσο κακότεχνη παράσταση στο Φεστιβάλ του Μπαϊρόιτ;»