Hilton: Σκληρή μάχη με την Marriott για την πρώτη θέση – Τα μεγάλα brands και η Ελλάδα σε αριθμούς

Hilton και Marriott προχωρούν σε νέες επενδύσεις με έπαθλο την πίτα του ελληνικού τουρισμού

Hilton: Σκληρή μάχη με την Marriott για την πρώτη θέση – Τα μεγάλα brands και η Ελλάδα σε αριθμούς

Μάχη για την πρωτιά στη χώρα μας δίνουν οι κορυφαίες ξενοδοχειακές αλυσίδες, Hilton και Marriott, οι οποίες διαθέτουν ισχυρή παρουσία στον ελληνικό τουρισμό με δεκάδες μονάδες.

Την ίδια στιγμή, μια σειρά πολυτελών αλυσίδων όπως η Four Seasons και η IHG συνεχίζουν να διευρύνουν το μερίδιο τους, υλοποιώντας σημαντικές επενδύσεις και αναβαθμίζοντας τις υπηρεσίες που προσφέρουν.

Ξενοδοχεία: Deals πάνω από 320 εκατ. μέσα στο 2024 – Οι πρωταγωνιστές και οι περιοχές φιλέτα

Την τελευταία διετία συνολικά παρατηρείται μια «κοσμογονία» επενδύσεων κυρίως από τους πολυεθνικούς παίκτες, οι οποίοι επιδιώκουν να καρπωθούν το ανερχόμενο τουριστικό ρεύμα.

«Πρωταθλήτριες» αναδεικνύονται δυο αμερικανικές αλυσίδες η Hilton και η Marriott, οι οποιες ανταγωνίζονται για την πρώτη θέση με βάση τον αριθμό των ξενοδοχειακών μονάδων. Η Hilton, με την εμβληματική πορεία της κερδίζει προς τον παρόν την πρωτιά, αριθμώντας 42 μονάδες και ακολουθεί η εξίσου θρυλική Marriott με 40.

Η Hilton και στο The Ilisian

H Hilton είναι η τρίτη μεγαλύτερη αλυσίδα ξενοδοχείων στον κόσμο, με 7.530 ξενοδοχεία σε 118 χώρες και 1.182.937 δωμάτια. Στην Ελλάδα διατηρεί 42 μονάδες, όπως αναφέρεται στον ιστότοπό της, τα οποία εκπροσωπούν μόλις τέσσερα από τα 23 brands της.

Ειδικότερα οκτώ ξενοδοχεία φέρουν την επωνυμία Curio, εκ των οποίων τέσσερα βρίσκονται στην Κρήτη και από ένα σε Αγίους Θεοδώρους, Μύκονο, Σαντορίνη, και Ρόδο.

The Ilisian

default

Επίσης, λειτουργεί ένα Hilton Garden Inn στην Αθήνα ενώ θα ανοίξει ένα ακόμη τον Δεκέμβριο και πάλι στην Αθήνα, ένα Tapestry στην Κρήτη ενώ ελέγχει άλλα 32 ξενοδοχεία που ανήκουν στην αλυσίδα Small Luxury Hotels of the World (SLH), τα οποία αγόρασε φέτος το καλοκαίρι.

Μέσα στην επόμενη τριετία θα αποκτήσουν παρουσία στη χώρα μας και τουλάχιστον άλλες τρεις luxury επωνυμίες της Hilton. Κορυφαία εξέλιξη θα είναι η λειτουργία του «Conrad Athens» με 278 δωμάτια και το «Waldorf Astoria Athens» με 55 επώνυμες κατοικίες στο νέο Αθηναϊκό προορισμό της ΤEMES στην Αθήνα, τον «The Ilisian».

Την είσοδό του αναμένεται να κάνει και η Hampton by Hilton με το Hampton by Hilton Piraeus Mikrolimano ενώ από το 2025 θα λειτουργήσει Curio Collection στο ιστορικό «Πεντελικόν».

Το αποτύπωμα της Marriott

Ακολουθεί η Marriott η μεγαλύτερη αλυσίδα στον κόσμο, με 9.230 ξενοδοχεία και περίπου 1,6 εκατ. δωμάτια και 34 επώνυμα brands.

Ειδικότερα, σύμφωνα με όσα αναφέρονται στον ιστότοπό της, η Marriott έχει παρουσία με οκτώ Autograph, 14 Design Hotels, ένα JW, 10 Luxury Hotels, ένα W, ένα Marriott, ένα Sheraton ένα Tribute, δυο Moxy και ένα The Westin.

Με βάση τον αριθμό των ξενοδοχείων η Ελλάδα βρίσκεται στην έκτη θέση της λίστας των ευρωπαϊκών μονάδων της Marriott με το Ηνωμένο Βασίλειο να είναι στην πρώτη θέση με 132 ξενοδοχεία και ακολουθούν η Γερμανία με 121, η Ιταλία με 74, η Γαλλία με 73 και η Τουρκία με 55.

H Marriott έχει παρουσία σε Ζάκυνθο Κέρκυρα, Ρόδο, Μύκονο, Κρήτη, Πάτμο, Πάρο, Τήνο, Αρκαδία, Σαντορίνη, Μεσσηνία, Θεσσαλονίκη, Πάτρα.

Μεταξύ των 40 ξενοδοχείων που διατηρεί στην ελληνική αγορά, τρία πρόκειται να ανοίξουν σύντομα. Αναλυτικότερα το JW Marriott Crete Resort & Spa θα λειτουργήσει τον Ιούνιο του 2025, το Patmos Aktis, a Luxury Collection Resort & Spa, τον Μάρτιο του 2025 και το Alai, Crete, a Tribute Portfolio Resort θα ξεκινήσει τον Φεβρουάριο του 2025.

Γεωγραφικά, η Marriott έχει παρουσία σε Ζάκυνθο Κέρκυρα, Ρόδο, Μύκονο, Κρήτη, Πάτμο, Πάρο, Τήνο, Αρκαδία, Σαντορίνη, Μεσσηνία, Θεσσαλονίκη, Πάτρα.

Οι Κινέζοι της Jin Jiang International

Από εκεί και πέρα, σημαντική παρουσία στην χώρα μας έχει η δεύτερη μεγαλύτερη αλυσίδα στον κόσμο, η κινεζική Jin Jiang International με 12.267 ξενοδοχεία και 1.240.507 δωμάτια, μέσω του Radisson Group που εξαγόρασε το 2018. Ο όμιλος Radisson συνδέεται με πέντε ξενοδοχεία στην Ελλάδα και συγκεκριμένα δυο στην Αθήνα ένα στη Μύκονο, ένα στη Σαντορίνη και ένα στη Σκιάθο.

Η IHG φέρνει την Six Senses

Στην τέταρτη θέση με περισσότερα από 6.000 ξενοδοχεία βρίσκεται η Intercontinental Hotel Group (IHG) με  19 επώνυμα brands, η οποία λειτουργεί στην Ελλάδα πέντε ξενοδοχεία, δυο εκ των οποίων με την επωνυμία Intercontinental (Αθήνα και Κρήτη).

Υπενθυμίζεται ότι το Intercontinental Crete αποτελεί μία συνεργασία της IHG Hotels & Resorts, Hines και της Henderson Park και άρχισε φέτος τη λειτουργία του υπό τη διαχείριση της Y&T Daskalantonakis Knossians Group. 

Η IHG έχει επίσης παρουσία στην ελληνική τουριστική αγορά με δυο Holiday Inn και ένα Crown ενώ ενδυναμώνει περαιτέρω την παρουσία της, φέρνοντας ένα από τα πιο High premium brand στο κόσμο την Six Sences που θα λειτουργήσει δυο μονάδες.

Η πρώτη θα αναπτυχθεί από την Grivalia Hospitality στους Πεταλιούς και η δεύτερη στο Πόρτο Χέλι που θα αναπτυχθεί από την CBE Capital, η οποία εδρεύει στο Λονδίνο και αποτελεί κοινοπραξία της Golden Land Goutos, της Taconic Capital Advisors με έδρα τη Νέα Υόρκη και της Cedar Capital Partners με έδρα το Λονδίνο.

Ανεβάζουν στροφές Wyndham και Accor

Έντονη παρουσία στην Ελλάδα έχει η Wyndham, η πέμπτη μεγαλύτερη αλυσίδα στον κόσμο με 9.059 ξενοδοχεία και 842.510 δωμάτια. Συγκεκριμένα, διατηρεί 13 ξενοδοχεία σε Αττική, Κρήτη, Θεσσαλονίκη, Χαλκιδική με τα brands Wyndham Grands, Wyndham, Ramada, Dolce, Trademark Collection, Registry Collection και Tryp.

H Accor θα συμμετάσχει με το brand Banyan Tree, στο επενδυτικό σχέδιο «Varco Bay Resort» στην Πάλαιρο Αιτωλοακαρνανίας

Την ίδια στιγμή, η γαλλική Accor, η έκτη σε μέγεθος αλυσίδα ξενοδοχείων στον κόσμο με περισσότερα από 5.100 ξενοδοχεία σε πάνω από 100 χώρες και 53 brands. Στην Ελλάδα, συνδέεται με εννέα  ξενοδοχεία (Αθήνα, Κρήτη, Ρόδο, Κέρκυρα) με τα brand Angsana, Νovotel,  MGallery Collection, ibis Styles, Sofitel και Mercure.

Υπενθυμίζεται ότι η Accor θα συμμετάσχει με το brand Banyan Tree, στο επενδυτικό σχέδιο «Varco Bay Resort» στην Πάλαιρο Αιτωλοακαρνανίας, μια επένδυση με φορέα την εταιρεία RND Investments Greece.

Four Seasons τώρα και σε Μύκονο – Πόρτο Χέλι

Στην ελληνική ξενοδοχειακή αγορά κάνει άνοιγμα και η αλυσίδα luxury ξενοδοχείων Four Seasons, με τη δημιουργία ενός νέου τουριστικού συγκροτήματος στη Μύκονο και συγκεκριμένα στον κόλπο του Καλού Λιβαδιού, σε συνεργασία με την Blue Iris, επενδυτικό όχημα της εταιρείας εναλλακτικών επενδύσεων AGC Equity Partners («AGC»).

Το συγκρότημα αναμένεται να υποδεχθεί τους πρώτους επισκέπτες του, το καλοκαίρι του 2025.

Το Four Seasons Resort Mykonos, θα κατασκευαστεί κατά μήκος της ακτογραμμής του κόλπου στο Καλό Λιβάδι και θα διαθέτει 94 δωμάτια

Το Four Seasons Resort Mykonos, θα κατασκευαστεί κατά μήκος της ακτογραμμής του κόλπου στο Καλό Λιβάδι και θα διαθέτει 94 δωμάτια, βίλες και σουίτες με θέα στο Αιγαίο Πέλαγος.

Η ξενοδοχειακή μονάδα θα αναπτυχθεί σε μια έκταση 60.324 τ.μ. (649.322 τετραγωνικά πόδια), που εκτείνεται από τις αμμώδεις παραλίες μέχρι τους παράκτιους βράχους.

Four Seasons: Συνεργασία με την Blue Iris για νέο ξενοδοχείο στη Μύκονο

Το Four Seasons Resort Mykonos έρχεται να συμπληρώσει τη λειτουργία του ήδη υπάρχοντος Four Seasons Astir Palace Hotel Athens, ενώ όπως έχει γράψει ο ΟΤ αναμένεται και τρίτο Four Seasons  στο Πόρτο Χέλι στην Αργολίδα που θα αναλάβει το τουριστικό συγκρότημα που δημιουργεί ο Ιρλανδός επιχειρηματίας, Πολ Κόλσον της «Ηinitsa Bay Holdings», στη θέση Χινίτσα.

ΠΗΓΗ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Οι Έλληνες στρέφονται ξανά στη χρυσή λίρα: Πόσο έχει αυξηθεί η τιμή της

Related Posts

Next Post

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΣΗΜΕΡΑ

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.