Αυτές οι συμβάσεις περιλαμβάνουν την Αττική Οδό, καθώς και άλλα έργα όπως ο νέος Διεθνής Αερολιμένας Ηρακλείου Κρήτης και το Ολοκληρωμένο Τουριστικό Συγκρότημα στο Ελληνικό. Με αυτές τις συμβάσεις, η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ επιβεβαιώνει τη θέση της ως μεγαλύτερου επενδυτή σε υποδομές στην Ελλάδα, με συνολικές επενδύσεις που ξεπερνούν τα 10 δισ. ευρώ.
Η προσφορά της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ για τη σύμβαση παραχώρησης της Αττικής Οδού προηγείται αυτήν των ανταγωνιστών της, Vinci – Mytilineos. Με την απόρριψη της προσφυγής των ανταγωνιστών από το Συμβούλιο της Επικρατείας, η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ είναι έτοιμη να αναλάβει την παραχώρηση της Αττικής Οδού, προβλέποντας σημαντικά κέρδη κατά τη διάρκεια ζωής της σύμβασης.
Το χαρτοφυλάκιο αυτοκινητοδρόμων της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ είναι ένα από τα μεγαλύτερα και πιο πρόσφατα στην Ευρώπη, με μέση συμβατική χρονική διάρκεια 25 ετών. Αναμένεται ότι ο όμιλος θα προκομίσει συνολικά πάνω από 10 δισ. ευρώ από αυτές τις συμβάσεις παραχώρησης κατά τη διάρκεια ζωής τους.
Όσον αφορά την Αττική Οδό, η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ έχει ήδη ολοκληρώσει τις διαδικασίες χρηματοδότησης και προετοιμάζεται για την ανάληψη της παραχώρησης. Αν και η σύμβαση πρέπει ακόμα να εγκριθεί από το Ελεγκτικό Συνέδριο και τη Βουλή, αναμένεται ότι η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ θα αναλάβει τη διαχείριση της Αττικής Οδού τον Οκτώβριο του 2024.
Με βάση τις προβλέψεις, αναμένεται ότι η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ θα εξασφαλίσει μέση ετήσια λειτουργική κερδοφορία περίπου 300 εκατ. ευρώ για τα 25 χρόνια της σύμβασης της Αττικής Οδού.