Η Meta (Facebook) ανακοίνωσε πρόσφατα τα σχέδιά της για μετάβαση στην εποχή του metaverse, ωστόσο είναι απόλυτα λογικό αρκετός κόσμος να μην έχει κατανοήσει επακριβώς τι τον περιμένει. Ειδικά αν δεν είναι εξοικειωμένος με το χώρο της εικονικής και επαυξημένης πραγματικότητας ή/και του ηλεκτρονικού εμπορίου.
Σύμφωνα με ρεπορτάζ των New York Times, η εταιρεία των Facebook, Instagram και WhatsApp (μεταξύ άλλων) σκέφτεται να δημιουργήσει καταστήματά της που θα έχουν ως βάση τις κάσκες εικονικής πραγματικότητας. Οι επισκέπτες θα μπορούν να βιώσουν την εμπειρία ενός ψηφιακού εναλλακτικού κόσμου, αλλά και να γνωρίσουν μέσω απτών παραδειγμάτων ποιο είναι το μέλλον για την πλατφόρμα, το οποίο και ανέπτυξε πρόσφατα ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ.
Φαίνεται, δε, πως το πλάνο αυτών των καταστημάτων έχει αρχίσει να καταστρώνεται στα κεντρικά της εταιρείας εδώ και ένα χρόνο, δηλαδή αρκετά πριν γίνει επίσημη η μετονομασία. Στα πρώτα πλάνα, τα καταστήματα θα είχαν την ονομασία Facebook Stores, ωστόσο μετά και τις αλλαγές που υπάρχουν σε εταιρικό επίπεδο, ίσως δούμε και κάτι διαφορετικό.
Το πρώτο κατάστημα αναμένεται να είναι στην περιοχή Μπέρλινκγειμ της Καλιφόρνια, όπου και βρίσκεται η έδρα της η Reality Labs.
Πηγή εικόνας: New York Times