Ο sir Anthony Hopkins στα 84 του πρωταγωνιστεί στη νέα καμπάνια του οίκου Loewe.
Ο 84χρονος Χολιγουντιανός ηθοποιός φοράει ένα μπλουζάκι με χρωματιστά ντόνατς κάτω από ένα σακάκι με καρφιά και ποζάρει στην κάμερα του διάσημου φωτογράφου Juergen Teller για τις ανάγκες της καμπάνιας για τη συλλογή Pre-Fall 2022 του ισπανικού οίκου.
Ο πολυβραβευμένος με Όσκαρ ηθοποιός χαμογελά με αυτό το γλυκό, αυθεντικό χαμόγελό του, ενώ στο πλάνο πρωταγωνιστεί επίσης η τσάντα Anagram του οίκου, ενώ σε άλλη λήψη, ο Hopkins λανσάρει ένα ακόμα πιο casual look, με φούτερ που έχει κεντημένο το λογότυπο του Loewe.
Τις φωτογραφίες έδωσε στη δημοσιότητα ο καλλιτεχνικός διευθυντής του brand, Jonathan Anderson, μέσα από το λογαριασμό του στο Ιnstagram.
Ο οίκος Loewe -γνωστός για τις εκκεντρικές και αναπάντεχες επιλογές προσωπικοτήτων που τον εκπροσωπούν- εκτός από τον θρυλικό Βρετανό ηθοποιό έχει επιλέξει για τη νέα του καμπάνια επίσης την πρωταγωνίστρια της ταινίας The Lost Daughter, Jessie Buckley, το μοντέλο Kaia Gerber, την 80χρονη καλλιτέχνιδα Lynda Benglis, την παραολυμπιονίκη από την Ιαπωνία Maya Nakanishi και τον ηθοποιό (και πρεσβευτή του οίκου) Josh O’Connor.
«Πρόκειται για ανθρώπους που αντιπροσωπεύουν τον κόσμο του brand αλλά είναι ταυτόχρονα και άνθρωποι τους οποίους θαυμάζω και με τους οποίους θέλω να συνδέομαι», σχολίασε ο καλλιτεχνικός διευθυντής του brand, Jonathan Anderson.
Σε ό,τι αφορά την εμπειρία του να μετατρέψει τον Anthony Hopkins σε μοντέλο για μια μέρα, ο Anderson είπε: «Ήταν απλώς συναρπαστικό. Είναι ένας πραγματικός θρύλος της υποκριτικής, φυσικά, αλλά ήταν τόσο ευγενικός και ταπεινός με όλους στο πλατό».
Να σημειώσουμε πω αυτή δεν ήταν η πρώτη φορά που ο πρωταγωνιστής του «The Father» έχει ενεργό ρόλο στο χώρο της μόδας. Το 2017 ήταν το πρόσωπο της διαφημιστικής καμπάνιας για τη συλλογή Φθινόπωρο / Χειμώνας 2017/18 της εταιρείας Brioni.
ΠΗΓΗ:govastileto.gr