Η ταινία «Anora» όχι μόνο κέρδισε το Όσκαρ Καλύτερης Ταινίας, αλλά τιμήθηκε και με το Όσκαρ Καλύτερης Σκηνοθεσίας, το Όσκαρ Καλύτερου Μοντάζ και το Όσκαρ Καλύτερου Πρωτότυπου Σεναρίου
Ωστόσο, η μεγαλύτερη αίσθηση της βραδιάς προήλθε από την ακαταμάχητη ερμηνεία της Μάικι Μάντισον, η οποία αναδείχθηκε η νικήτρια του Όσκαρ Α’ Γυναικείου Ρόλου, υπογραμμίζοντας μια στιγμή που είχε φανεί προδιαγεγραμμένη, αλλά και τόσο απρόσμενα συγκινητική.
Η βραδιά, όμως, δεν ανήκε μόνο στο «Anora». Ο Έιντριεν Μπρόντι, με την ερμηνεία του στην ταινία «The Brutalist», επικράτησε της εκπληκτικής παρουσίας του Τιμοτέ Σαλαμέ, κατακτώντας το Όσκαρ Α’ Ανδρικού Ρόλου για δεύτερη φορά στην καριέρα του, μετά την θρυλική του ερμηνεία στο «Πιανίστα» το 2003. Η στιγμή αυτή, υπενθύμισε την αδιάσπαστη σύνδεση του Μπρόντι με την τέχνη του κινηματογράφου και τη διαρκή του αξία ως ηθοποιού.
Ένα από τα πιο συγκινητικά στιγμιότυπα της βραδιάς ήταν όταν ο Βάλτερ Σάλες, ο Βραζιλιάνος σκηνοθέτης του «I’m Still Here», πήρε το πρώτο του Όσκαρ, και ταυτόχρονα, η Βραζιλία κατέκτησε για πρώτη φορά στην ιστορία της χρυσό αγαλματίδιο στην κατηγορία της Καλύτερης Διεθνούς Ταινίας. Η αφοσίωση του Σάλες στη δύναμη της αφήγησης και η αναγνώριση της πολιτιστικής κληρονομιάς του τόπου του ήταν μια γροθιά στην καρδιά της διεθνούς κινηματογραφικής κοινότητας.
Αλλά η βραδιά έκρυβε και άλλες σπουδαίες εκπλήξεις. Η Ζόε Σαλντάνα, με την ερμηνεία της στο «Emilia Perez», έγινε η πρώτη γυναίκα Αφροαμερικανή ηθοποιός που κατέκτησε το Όσκαρ Β’ Γυναικείου Ρόλου, μια στιγμή ιστορικής σημασίας και βαθιάς συναισθηματικής φόρτισης. Η δυναμική παρουσία της στη σκηνή και η εκφραστικότητα της ερμηνείας της ξεχώρισαν και πλέον, η ίδια προστίθεται στο πάνθεον των πιο εμβληματικών ηθοποιών του Hollywood.