Σε ρελάνς στο κλάδο του HORECA, (ξενοδοχεία, εστιατόρια καφέ) επιδίδονται οι μεγάλοι παίκτες της αγοράς των αναψυκτικών «ποντάροντας», μεταξύ άλλων, στη δυναμική του τουρισμού και στοχεύοντας στην ενίσχυση των μεριδίων τους.
Στη συγκεκριμένη αγορά επενδύει σημαντικά για την περαιτέρω ανάπτυξή της η Hπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων, τόσο με το brand Bίκος σε αναψυκτικά και φυσικό μεταλλικό νερό αλλά και με το premium φυσικό μεταλλικό νερό μ. Artisan Water. Μάλιστα η εταιρεία λανσάρει επιπλέον στον κλάδο της εστίασης το νέο της προϊόν cool tea, με το οποίο μπαίνει στην αγορά του έτοιμου τσαγιού.
Για την Hπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων η αγορά HORECA αντιστοιχεί σήμερα περίπου στο 60% του όγκου των συνολικών πωλήσεων με το υπόλοιπο 40% να αντιστοιχεί στις πωλήσεις του λιανεμπορίου. Στο πλαίσιο της στρατηγικής της ενίσχυσης της παρουσίας της στη συγκεκριμένη αγορά, η Hπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων έχει ήδη τοποθετήσει περίπου 10.000 ψυγεία σε σημεία της αγοράς HORECA, σύμφωνα με όσα επισήμανε ο κ. Κωνσταντίνος Σεπετάς, Vice President της εταιρείας σε πρόσφατη δημοσιογραφική ενημέρωση ενώ σχεδιάζει την ανάπτυξη και επιπλέον 2.000 ψυγείων. Ο στόχος άλλωστε που έχει τεθεί από την εταιρεία είναι όπως επανέλαβε ο ίδιος ο Κωνσταντίνος Σεπετάς, «να φτάσουν τα προϊόντα μας σε κάθε σημείο ανά την Ελλάδα».
Η ενίσχυση της παρουσίας της στην αγορά του HORECA και πέραν δηλαδή των σούπερ μάρκετ, αποτελεί επιδίωξη και για την PepsiCo Hellas, με διοίκησή της να αναφέρει σε πρόσφατη εκδήλωση πως υπάρχει αυτή «μεγάλη» ευκαιρία. «Αν πάτε σε εστιατόρια, δεν ξέρω πόσες φορές θα βρείτε την Pepsi στο μενού. Το να βρείτε την Pepsi στο εστιατόριο είναι ένα ”κυνήγι θησαυρού”» επεσήμανε χαρακτηριστικά η Inga Dengel, Γενική Διευθύντρια της PepsiCo Hellas, αναφερόμενη στην υφιστάμενη παρουσία της εταιρείας στον κλάδο της εστίασης.
Με την εταιρεία να φιλοδοξεί να διπλασιάσει το αποτύπωμά της στην Ελλάδα, προβλέπει ότι έως το τέλος του 2025, θα έχει επιστρέψει στην Ελλάδα το 60% της παραγωγής των αναψυκτικών της. Ουσιαστικά δηλαδή, όπως διευκρινίστηκε «όλα όσα πουλάμε στην Ελλάδα θα παράγονται τοπικά, εκτός από το Lipton». Με την κίνηση αυτή η εταιρεία επιδιώκει να μειώσει και τις πιέσεις που δέχεται στο επίπεδο του κόστους εκτιμώντας συγκεκριμένα ότι η εξοικονόμηση κόστους μεταφοράς μετά την επιστροφή της παραγωγής στην Ελλάδα θα ανέλθει ετησίως σε 2,9 εκατ. δολάρια ετησίως», όπως σημείωσε ο οικονομικός διευθυντής της κ. Θανάσης Καρακάσης.
Πηγή: Ρομίνα Νικηφόρου/cnn.gr