Σύσκεψη με στελέχη της περιφερειακής διεύθυνσης του ΔΕΔΔΗΕ για την οργάνωση του βέλτιστου δυνατού μηχανισμού ανταπόκρισης σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης, πραγματοποίησε ο δήμαρχος Ηρακλείου Αττικής, Νίκος Μπάμπαλος, στο δημαρχείο της πόλης.
Οι δύο πλευρές συμφώνησαν να οριστεί μια κοινή ομάδα επικοινωνίας από ανθρώπους της Πολιτικής Προστασίας του Δήμου και τον ΔΕΔΔΗΕ που θα μιλάνε απευθείας για την επίλυση του όποιου έκτακτου θέματος προκύψει στο Ηράκλειο.
Παράλληλα, ο ΔΕΔΔΗΕ κατέγραψε τα κτίρια κρίσιμων υποδομών της πόλης (όπως νοσηλευτήρια, γηροκομεία, ΚΑΠΗ κτλ) στα οποία θα δίνεται προτεραιότητα σε περίπτωση πτώσης του ρεύματος, είτε για εναλλακτική παροχή, είτε για πιο άμεση αποκατάσταση.
Βεβαίως, για τα προβλήματα που παρουσιάζονται σε οικοίες ή οποιαδήποτε άλλη ιδιωτική περίπτωση, ο ΔΕΔΔΗΕ προτρέπει εμφατικά τους πολίτες να επικοινωνούν με το ειδικό 5ψήφιο 11500, όπου πλέον γίνεται άμεση καταγραφή του ζητήματος και μάλιστα επί χάρτου. Με αυτόν τον τρόπο, ο ΔΕΔΔΗΕ μπορεί να κατευθύνει γρήγορα τα συνεργεία του, να παρακολουθεί την πορεία αποκατάστασης και υπάρξει το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.
Στο κομμάτι της πρόληψης, θυμίζουμε, τους προηγούμενους μήνες, συνεργεία του ΔΕΔΔΗΕ σε συνεργασία με την Υπηρεσία Πρασίνου του Δήμου προχώρησαν σε εκτεταμένες παρεμβάσεις κλαδεμάτων σε δέντρα, τα οποία βρίσκονται κοντά στα καλώδια του δικτύου ηλεκτρικής παροχής και πιθανό να δημιουργούσαν πρόβλημα κατά τις ημέρες έντονων καιρικών φαινομένων.
«Μπορεί ο Δήμος μας να έχει πάντα άμεσα αντανακλαστικά στις περιπτώσεις των ακραίων καιρικών φαινομένων, αυτό δεν σημαίνει όμως ότι δεν πρέπει να εξελίξουμε τους μηχανισμούς και τις πρακτικές μας ώστε να είμαστε ακόμα πιο αποτελεσματικοί για τους δημότες μας. Αφενός στο κομμάτι της πρόληψης, αφετέρου και στο ζήτημα της επικοινωνίας κατά τις ημέρες των φαινομένων, θέλουμε να βελτιώσουμε τον τρόπο λειτουργίας της Πολιτικής Προστασίας για την ασφάλεια των πολιτών και τη λειτουργικότητα της πόλης», το σχόλιο του Νίκου Μπάμπαλου.