Ο Δήμος Βόλου πραγματοποίησε στοχευμένες επαφές με την αγορά της Σερβίας με σκοπό την διατήρηση αλλά και την αύξηση των επισκεπτών της χώρας προς τον Βόλο και το Πήλιο.
Σύμφωνα με το Πρόγραμμα Τουριστικής Προβολής του Δήμου Βόλου και με βάση τον κεντρικό στόχο για το 2024, που αφορά την επανασύνδεση του προορισμού με τις παραδοσιακές του αγορές, η αγορά της Σερβίας παραμένει στις βασικές αγορές του προορισμού. Η Σερβία παραμένει αγορά προτεραιότητας για τον Βόλο και το Πήλιο ενώ για φέτος επιλέχθηκε η απευθείας επικοινωνία με τα επαγγελματικά κανάλια διανομής των επισκεπτών προς τον προορισμό με στόχο την μεταστροφή της ψυχολογίας.
Η υψηλή ζήτηση των Σέρβων ταξιδιωτών για την Ελλάδα που διατηρείται και για το 2024 είναι πολύ αισιόδοξο στοιχείο, με την Ελλάδα να βρίσκεται στην κορυφή των αναζητήσεων σχετικά με τους προορισμούς των διακοπών. Αυτή τη σημαντική θέση, που έχει η σερβική αγορά για τον ελληνικό τουρισμό επισήμανε κατά την ομιλία του ο Προϊστάμενος της Υπηρεσίας ΕΟΤ Σερβίας, Γιώργος Κακούτης, ο οποίος με την παρουσία του στην δράση Choose Greece κάλεσε τους Σέρβους να εξακολουθήσουν να επισκέπτονται τους γνωστούς αλλά και τους λιγότερο γνωστούς προορισμούς της Ελλάδας. Σημαντική επίσης πρωτοβουλία για την διευκόλυνση της παρουσίας της Σερβίας στην Ελλάδα είναι οι διορθωτικές κινήσεις που αναμένεται να υπάρξουν στις πύλες εισόδου της χώρας και για τις οποίες έχει μιλήσει το προηγούμενο διάστημα η Υπουργός Τουρισμού, ώστε να μειωθούν οι καθυστερήσεις των εισερχομένων επισκεπτών προς όφελος του οδικού τουρισμού.
Με αυτά λοιπόν τα δεδομένα και με στόχο την περαιτέρω ανάπτυξη του οδικού τουρισμού, που τροφοδοτεί με επισκέπτες τον προορισμό, το Τμήμα Τουρισμού του Δήμου Βόλου συμμετείχε σε ένα ακόμη Road Show – Choose Greece αυτή την φορά στο Βελιγράδι της Σερβίας. Η δράση πραγματοποιήθηκε στο εμβληματικό κεντρικό ξενοδοχείο Moskva της πρωτεύουσας της Σερβίας, όπου σε μια ελληνική βραδιά, γραφεία τουρισμού της χώρας ενημερώθηκαν, αναλυτικά, δια ζώσης για τον προορισμό, έμαθαν για τα χαρακτηριστικά του, τις δυνατότητες φιλοξενίας και υπηρεσιών που παρέχει, έλαβαν πληροφορίες για την κατάσταση της περιοχής, και διασταύρωσαν τα στοιχεία και τις πληροφορίες των γραφείων με τους εκπροσώπους της περιοχής.
Ακολούθησε συνοπτική παρουσίαση του Βόλου και του Πηλίου, σύντομη ενημέρωση των συμμετεχόντων για τις παροχές και δράσεις του Κέντρου Τουριστικής Πληροφόρησης ώστε να αξιοποιηθεί το υλικό προς όφελος των πελατών των Σερβικών τουριστικών γραφείων, ενημέρωση για τη παροχή εβδομαδιαίων δωρεάν ξεναγήσεων στη πόλη του Βόλου από το Volos Ιnfo, καθώς και η δυνατότητα υποστήριξης των γραφείων με στοιχεία που αφορούν τον προορισμό μέσω των στελεχών του Τμήματος Τουρισμού του Δήμου Βόλου σε συνεργασία με τους τοπικούς φορείς. Ακολούθησαν κληρώσεις δώρων που ενθουσίασαν τους συμμετέχοντες καθώς με αυτόν τον τρόπο θα έχουν την ευκαιρία οι επαγγελματίες της αγοράς στόχου να γνωρίσουν τον προορισμό και να αποκτήσουν προσωπική άποψη για τις δυνατότητες δραστηριοποίησης σε αυτόν.
Φυσικά ακολούθησε γεύμα με ελληνικές γεύσεις και μουσική.
Όπως δήλωσε η Αντιδήμαρχος Τουρισμού του Δήμου Βόλου κ. Λαζάρου Μελπομένη “Η Αντιδημαρχία Τουρισμού με το Τμήμα Τουρισμού του Δήμου Βόλου, θα εξαντλήσει κάθε προσπάθεια επικοινωνίας του προορισμού με το εξωτερικό, προκειμένου να εξασφαλιστεί ότι έχει καταβληθεί κάθε δυνατή προσπάθεια εξωστρέφειας και προβολής. Ως Δήμος Βόλου θα κάνουμε ότι μπορούμε περισσότερο για όλους, για τον Βόλο και το Πήλιο, διότι θέλουμε να έχει εξαντληθεί κάθε προσπάθεια ενημέρωσης πριν την έναρξη της ερχόμενης καλοκαιρινής περιόδου.”
Στη δράση συμμετείχε ο Δήμος Βόλου με το Τμήμα Τουρισμού και συνέβαλε με την παρουσία της η Ένωση Ξενοδόχων Νομού Μαγνησίας με τον Πρόεδρο της κ. Ζαφείρη Γεώργιο. Από κοινού οι δύο φορείς υλοποίησαν τις συναντήσεις και επαφές του προορισμού με τους επαγγελματίες της Σερβίας, την προώθηση υλικού του προορισμού σε Μέσα Ενημέρωσης και δημοσιογράφους και την παρουσίαση της περιοχής στους ενδιαφερομένους.